Skybike CRDX 250 Supermoto
Ігор 11-04-2023, 08:59 1 203
Мотоцикл CRDX 250 (17-17) 2022 року виробництва замовлений торговою маркою SKYBIKE (СКАЙБАЙК) у відомої китайської компанії, співпраця з якою вже не один рік поповнює наш асортимент мотоциклами ендуро, пітбайками та квадроциклами.
Новинкою цей мотоцикл назвати не можна. Ці мотоцикли з 2019 року ми отримували із двигуном 200 куб.см. на штангах (нижневальний), на колісних дисках 1,6-21 та 1,85-18 та у виконанні мотард на дисках 17. Непогані технічні характеристики у поєднанні з помірною ціною припали до смаку нашим покупцям, саме тому вирішено було для любителів активного відпочинку запропонувати потужнішу версію цього мотоцикла. Такий же легкий, економічний, але водночас простий та надійний.
Оновлена версія мотарду CRDX 250 відрізняється в першу чергу потужнішим двигуном CB-250 з верхнім розподільним валом виробництва компанії ZONGSHEN ZS169FMM, об'ємом 223 куб.см. Витрата палива в економному режимі трохи більше 3-х літрів на 100 кілометрів шляху. Пластиковий паливний бак залишився без змін, ємністю 6,5 л. Достатньо великий кліренс, невелика власна вага та невелика висота посадки на цьому мотарді дозволить із зручністю розміститися на ньому людям невисокого зросту та жінкам, які бажають скласти компанію своїм друзям – мотоциклістам. Налаштування п'ятиступінчастої коробки передач залишилися без змін, перевернута газо-масляна передня вилка з регулюванням на стиск. Задня підвіска за типом ПРО-ЛІНК на моноамортизаторі з регулюванням жорсткості, розширені передні та задні дискові гальма з двопоршневими супортами. Всі ці якості, разом із недорогою ціною, розширять лінійку мотоциклів класу супермото .
Мотоцикл CRDX 250 (17-17) представлений на дорожній повнорозмірній гумі в даний момент у червоно-білому забарвленні, що відразу кидається в очі перехожим. Вихлопна труба видає приємний звук.
Новинкою цей мотоцикл назвати не можна. Ці мотоцикли з 2019 року ми отримували із двигуном 200 куб.см. на штангах (нижневальний), на колісних дисках 1,6-21 та 1,85-18 та у виконанні мотард на дисках 17. Непогані технічні характеристики у поєднанні з помірною ціною припали до смаку нашим покупцям, саме тому вирішено було для любителів активного відпочинку запропонувати потужнішу версію цього мотоцикла. Такий же легкий, економічний, але водночас простий та надійний.
Оновлена версія мотарду CRDX 250 відрізняється в першу чергу потужнішим двигуном CB-250 з верхнім розподільним валом виробництва компанії ZONGSHEN ZS169FMM, об'ємом 223 куб.см. Витрата палива в економному режимі трохи більше 3-х літрів на 100 кілометрів шляху. Пластиковий паливний бак залишився без змін, ємністю 6,5 л. Достатньо великий кліренс, невелика власна вага та невелика висота посадки на цьому мотарді дозволить із зручністю розміститися на ньому людям невисокого зросту та жінкам, які бажають скласти компанію своїм друзям – мотоциклістам. Налаштування п'ятиступінчастої коробки передач залишилися без змін, перевернута газо-масляна передня вилка з регулюванням на стиск. Задня підвіска за типом ПРО-ЛІНК на моноамортизаторі з регулюванням жорсткості, розширені передні та задні дискові гальма з двопоршневими супортами. Всі ці якості, разом із недорогою ціною, розширять лінійку мотоциклів класу супермото .
Мотоцикл CRDX 250 (17-17) представлений на дорожній повнорозмірній гумі в даний момент у червоно-білому забарвленні, що відразу кидається в очі перехожим. Вихлопна труба видає приємний звук.