6 DAYS PRO-FACTORY 300CC
Ігор 11-07-2022, 07:40 1 681
Ендуро мотоцикл 6 DAYS PRO FACTORY 300сс це продовження лінійки 6days з потужнішим двигуном Zongsheng CBS 300 ZS174FMM з рідинним охолодженням, об’єм олії в двигуні 1,5л. КПП класична 5ступенчатая і є присутній та кік стартер, потужності додалося і тепер ми маємо 28к.с. при 7500 оборотів або 24Нм при 7000 о. що дозволить почувати себе впевнено. Максимальна швидкість 120км/ч
Підвіска мотоцикла виконана спереду вилкою з товщиною пера (штока) 42мм з можливістю швидкого регулювання жорсткості. Ззаду встановлений сучасний повітряно-масляний моно амортизатор з можливістю регулювання жорсткості, закріплений він до металевого штампованого маятника також варто згадати, що маятник кріпиться через прогресію.
Рама металева посилена трубчаста каркасного типу . Суха вага при такій комплектності склала усього 120кг
Трансмісія виконана з зіркоми на 13Т на 43Т з 520кроком, є присутніми слайдер і заспокоювач ланцюга.
Колеса виконані з алюмінієвих дисків радіусом 21 і 18 з посиленими спицями, гальмівні диски встановлені з діаметром спереду 265мм який має додатковий пластиковий захист і ззаду 220мм. Гальмівні шланги як і попередників теж армовані. Розмір гуми спереду 80/100-21 і ззаду 110/90-18
Пластик в міру гнучкий як і на молодших моделях і сучасний. Бак 7л пластиковий і напівпрозорий для того щоб стежити за рівнем палива в ньому рекомендоване паливо -95. Витрата бензину в середньому складає 3,5л при прогулочній поїздці.
Вихлоп гучний прямоточний алюмінієвий з резонатором Megabomb.
Додатково встановлені захисту рук алюмінієві, підніжки для пасажира, захист переднього гальмівного диска, електро-вентелятор радіатора охолодження.
Підвіска мотоцикла виконана спереду вилкою з товщиною пера (штока) 42мм з можливістю швидкого регулювання жорсткості. Ззаду встановлений сучасний повітряно-масляний моно амортизатор з можливістю регулювання жорсткості, закріплений він до металевого штампованого маятника також варто згадати, що маятник кріпиться через прогресію.
Рама металева посилена трубчаста каркасного типу . Суха вага при такій комплектності склала усього 120кг
Трансмісія виконана з зіркоми на 13Т на 43Т з 520кроком, є присутніми слайдер і заспокоювач ланцюга.
Колеса виконані з алюмінієвих дисків радіусом 21 і 18 з посиленими спицями, гальмівні диски встановлені з діаметром спереду 265мм який має додатковий пластиковий захист і ззаду 220мм. Гальмівні шланги як і попередників теж армовані. Розмір гуми спереду 80/100-21 і ззаду 110/90-18
Пластик в міру гнучкий як і на молодших моделях і сучасний. Бак 7л пластиковий і напівпрозорий для того щоб стежити за рівнем палива в ньому рекомендоване паливо -95. Витрата бензину в середньому складає 3,5л при прогулочній поїздці.
Вихлоп гучний прямоточний алюмінієвий з резонатором Megabomb.
Додатково встановлені захисту рук алюмінієві, підніжки для пасажира, захист переднього гальмівного диска, електро-вентелятор радіатора охолодження.