PULSAR 180
Ігор 10-07-2022, 15:29 591Безпека
• 240 мм вентильовані передні дискові гальма
• 1320 мм колісна база
• 12 V електрообладнання
Колісна база 1320 мм і жорстка рама дозволяють впевнено почуватися під час їзди. Безпечне та швидке гальмування забезпечують вентильовані 240 мм дискові гальма. Завдяки потужному головному світлу – Вам буде комфортно пересуватись навіть у сутінках
Комфорт
• Телескопічна передня вилка з демпфером
• Рівна посадка • задній амортизатор Nitrox з 5 ступенями регулювання
• 17" литі колісні диски
Завдяки рівній посадці райдера, навіть тривалі поїздки на Bajaj Pulsar 180 пролетять без утоми. М'який і рівний хід забезпечують 135 мм передня телескопічна вилка, регульований задній моноамортизатор Nitrox і легкосплавні 17" колісні диски.
Технології
• 4-тактний, 180 см3 DTSI Twin Spark двигун
• Повітряне охолодження
• Цифровий D.C. дисплей
• Вихлопна система ExhausTEC
Bajaj Pulsar 180 обладнаний революційним, 180 кубовим DTSI двигуном з потужністю 17,2 к.с. Завдяки системі Twin Spark (дві свічки на циліндр) з цифровим керуванням, забезпечується повне і швидке вигоряння паливної суміші, що дає чудовий момент, що крутить.
Запатентована вихлопна система ExhausTEC забезпечує гарний підхоплення на «низах», що дозволяє уникнути частого перемикання передач. Це забезпечується завдяки цифровому управлінню випередження кута запалювання, що призводить до більш чіткого відгуку на ручку газу та менших викидів в атмосферу.
Зовнішній вигляд
• Аеродинамічні накладки на бак
• Стильна забарвлення
• Обтічник із складною головною оптикою
• Цифрова панель приладів із РК дисплеєм
• Роздвоєні задні LED ліхтарі
Байк, який приваблює своїм агресивним спортивним виглядом. Аеродинамічні обтічники, два кольори, стильна LED оптика і РК дисплей приладки не залишать байдужим нікого.
Bajaj Pulsar 180 – найдоступніший байк із усіма улюбленої лінійки Pulsar, по праву може вважатися королем усіх малокубатурників. Надійність цієї лінійки не викликає сумнівів і перевірена часом, технічні та динамічні показники завжди на висоті, а про дизайн і говорити не доводиться. Цей мотоцикл підкорить Вас із перших секунд знайомства!
У серці кожного мотоцикла Bajaj прихована особлива рушійна сила: Технологія. Той елемент, який дозволяє всім власникам Pulsar бути попереду інших.
Запатентована Bajaj технологія, DTS-I - означає наявність подвійного / потрійного запалювання. По суті, технологія використовує 2 або 3 свічки запалювання в головці блоку циліндрів у поєднанні з цифровою системою запалювання, щоб забезпечити найкращі характеристики та забезпечити швидке згоряння палива, що призводить до більшої віддачі потужності та крутного моменту, при цьому гарантуючи низьку витрату палива.
2 СВІЧКИ ЗАПАЛУВАННЯ НА ЦИЛІНДР
Інноваційна та передова технологія, розроблена для підвищення продуктивності двигуна. Вона сприяє досягненню більшої потужності, високої продуктивності, кращої паливної економічності та забезпечує низький рівень вмісту шкідливих речовин у вихлопних газах мотоцикла. Запалення палива відбувається на 27% швидше, ніж у двигуна з двома свічками на циліндр і на 50% швидше, ніж у двигуна з однією свічкою на циліндр.
ExhausTEC
Система вихлопу Exhaus T.E.C. (Torque Expansion Chamber)
Спеціальний резонатор вбудований у вихлопну систему мотоцикла для підвищення крутного моменту на низьких та середніх оборотах двигуна, він покращує віддачу оптимізуючи витрату палива.
Інтелектуальна система запалювання
Інтелектуальна конденсаторна система запалювання безперервно вимірює безліч параметрів і навантаження на двигун, що повторюється, тим самим регулюючи кут випередження запалення. Інтелектуальна система запалювання працює спільно з системою TRICS III (контроль відкликання на натискання рукояті дросельної заслінки), для того щоб забезпечити оптимальний кут випередження запалення при різних обертах двигуна, роблячи вашу поїздку без проблемної та економічної.